»Še niste slišali za Hribce? Poglejte čez hrib! Tam živijo že od pradavnine: oče Dajnomir, mama Miliboža in sin Milimir.«
»Za Mančkova dela je značilno, da dogajanje večinoma obravnava z otroške perspektive, s katero ustvari potrebno distanco, da lahko brez moraliziranja pokaže na občečloveške vrednote.«
»Manček z nekaj drobnimi potezami zariše obraze in figure, jih postavi v prostor in naseli v pokrajino, jim vdihne prepričljiv karakter in ustvari kretnje, da oživijo in nas nagovorijo bodisi z besedami ali brez njih.«
»Morda gre razlog za to iskati v dejstvu, da nima formalne likovne izobrazbe, da je samouk, ki počne tisto, kar ga najbolj veseli.«
»Dejansko je moj prijatelj iskal stanovanje v Trstu, šel sem z njim. On je iskal, jaz sem našel.«
»Sicer se bomo začeli kmalu srečevati z izpuščanjem pripornikov, ki jim država ni bila sposobna zagotoviti sojenja v času, ki je še sorazmeren z grozečo kaznijo zapora. Pristojne zato sprašujem – kdo bo kriv takrat?«
»Če je mogoče tako izvesti posamezni narok, pa na daljavo ni mogoče kakovostno voditi glavne obravnave. Obdolžencem je s tem onemogočen neposreden dostop do sodišča, zagovornikom je otežena kakovostna obramba, sodniki pa so postavljeni v položaj oddaljenih 'online' odločevalcev v imenu ljudstva.«
»Potem ko so Jurija Norštejna imenovali za največjega mojstra tehnike multiplan kolažne animacije, menimo, da je seznamu treba dodati novo ime. Za predstavitev kompleksne zgodbe nas je analogna tehnika v filmu Steakhouse začarala in po našem mnenju odprla novo obdobje multiplan animacije.«
»Če je še do pred kratkim veljalo, da obtoženec v priporu pomeni, da bo obravnava na sodišču zagotovo izvedena, se je v zadnjih mesecih to spremenilo. Neprivedba pripornikov zaradi kadrovskih težav v zaporih je postalo redna praksa, zaradi katere prihaja do odpovedovanja sodnih obravnav in s tem velikih zastojev v sodnih postopkih.«
»Prvič je oživel leta 2002, kasneje pa postal bolj otroški.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju